Meryl Mägi

SILVER SATIN

Dress - Motel Rocks/ HERE       Sunglasses - RayBan        Jewellery - H&M

Heyyyy babes , hello from Puerto Rico! I am so so sorry I haven't posted more often here, because I only yesterday managed to get an European adapter from Walmart here to actually charge my laptop, but now I'm here and ready to roll! The vacation has been amazing until now!!! We have been to different beaches, gone on a roadtrip on the north coast (south yet to be discovered), gone hiking in the El Yunque Rainforest and exploring the Old San Juan. We swam in the waterfall, went shopping and have been having lots of fun in the pool at our hotel. We are staying in Hyatt Place in San Juan city centre and we rented a car to get around the island more. The hotel itself is lovely with a beautiful bay view on the cruise ships and the city skyline. The weather has been treating us so well, so I got a little sunburnt the other day and had to skip one day of sun haha! Ohh so much to tell you guys, but I'm gonna be seperating all the memories and recommedantions in different posts. Now tonight it's time for some non-vacation like stuff like uni work and stuff like that, so I better get to work to get that over with, because already tomorrow Kristi and Karol are gonna arrive in the same hotel and that's when the coolest stuff will begin!

Oh and the dress I'm wearing on the photos is the most gorgeous silver satin one from Motel Rocks. I love that it's so perfect in this heat and of course looks like the cutest thing, right!? This kind of satin dress is a definite must-have for a tropical winter getaway!

I'm gonna talk to you real soon and will start shraing all the photos too!
_________________________________________________

Heiiii armsad, tere kaugelt Puerto Ricost! Sorrri sorri, et ma pole siia jõudnud postitada siiani, kuna ma alles eile lõpuks leidsin Walmart'ist Euroopa adaptri, et üldse oma läpakat laadida, aga nüüd olen siin tagasi ja valmis postitama! Puhkus on olnud siiani täiesti imeline!!! Oleme käinud erinevates randades, teinud roadtrip'i mööda põhjarannikut (lõunarannik veel avastamata), läinud matkama El Yunque vihmametsa ja avastanud San Juan'i vanalinna. Ujusime ka kose all, käisime shoppamas ja oleme lõbutsenud oma vahvas hotelli basseinis. Hotell on meil Hyatt Place San Juan'i kesklinnas ja me rentisime auto, et näha saart rohkem. Hotell on ise äärmiselt ilus koos vaatega linnale ning kruiisilaevadele merel. Ilm on meiega teinud mõnusat koostööd, kuid seepärast põlesin ma ka ära ühel päeval ning pidin järgmisel päeval päikese käest eemale hoidma haha! Ohh nii palju on rääkida teile, et ma eraldangi oma kogemused ja ka soovitused eraldi postitustesse edaspidi. Täna õhtul aga pean vähe tegutsema puhkuseväliste asjadega nagu koolitöö ja muu taoline, seega parem on see nüüd kiirelt omadega õhtale saada, kuna homme jõuavad siia hotelli juba KArol ja Kristi ning siis alles algab kõige põnevam osa reisist!

Ah jaa, kleit mida kannan piltidel on üks ilusaimaid hõbedasin satiin kleite, mis ma näinud ning pärineb Motel Rocks'ist. Mulle meeldib, et see on selles kuumuses just paras kleit ning näeb lihtsalt hullult armas välja, kas pole!? Taoline satiin kleit on täielik must have põgenedes talve eest troopikasse!